Κάθε πότε πηγαίνατε παλιότερα για να ψωνίσετε και τι λογαριασμούς κάνατε περίπου; Πλέον κάθε πότε πηγαίνετε και πόσα ξοδεύετε;

Μήπως τα τελευταία χρόνια επισκέπτεστε όλο και συχνότερα τη λαϊκή αγορά αντί για το σούπερ μάρκετ και τα άλλα καταστήματα λιανικής, με το σκεπτικό και την ελπίδα να βρείτε τα ίδια βασικά προϊόντα ετικέτας σε πιο συμφέρουσες τιμές; Ή έστω άλλα που μπορούν όμως να αντικαταστήσουν τα πρώτα καλύπτοντας εξίσου ικανοποιητικά τις ανάγκες σας;

Ωστόσο πόσο ρεαλιστική είναι η πεποίθησή αυτή ότι στη λαϊκή θα βρούμε πιο οικονομικά καταναλωτικά αγαθά; Μπορεί να σκεφτόμαστε έτσι οι περισσότεροι, αλλά δεν ισχύει απαραίτητα αυτό. Όλοι οι επιχειρηματίες προσπαθούν να προσελκύσουν και να κρατήσουν τους πελάτες τους με εναλλασσόμενη ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών, αυξανόμενη ποιότητα, ανταγωνιστικές τιμές και δελεαστικές προσφορές, που διαφοροποιούνται στο πέρασμα του χρόνου για να είμαστε όλοι ικανοποιημένοι και να τους ξαναεπισκεφτούμε.

Εμείς τώρα που έχουμε πάρα πολλές ανάγκες να καλύψουμε και μικρό συγκεκριμένο ή ακόμη κι εναλλασσόμενο οικονομικό προϋπολογισμό για να το κάνουμε, πώς πορευόμαστε;!

Συνήθως κάνουμε εκτενή έρευνα αγοράς. Παρακολουθούμε ως άλλοι ντέντεκτιβ τις προσφορές από τα ενημερωτικά φυλλάδια και τα social media των επιχειρήσεων που μας ενδιαφέρουν. Μαζεύουμε χρήσιμα εκπτωτικά κουπόνια. «Χτυπάμε» τις web-only προσφορές. Ψωνίζουμε στο κλείσιμο της μέρας, όταν πια οι τιμές των νωπών προϊόντων έχουν μειωθεί. Άγχος πολύ μας κατατρώει γενικότερα στη διαρκή αναζήτηση της πιο συμφέρουσας τιμής αγοράς σε σχέση με την προσφερόμενη ποιότητα.

Και ποια είναι η ιδανική λύση για να περιορίσουμε αυτό το άγχος; Γιατί ρεαλιστικά να το εξαφανίσουμε… «δεν παίζει»!

Αναπροσαρμογή των προτεραιοτήτων μας στα εκάστοτε διαμορφούμενα οικονομικά μας δεδομένα. Επαναξιολόγηση κι εκ νέου ιεράρχησή των υλικών αλλά και ψυχολογικών αναγκών που θέλουμε να καλύψουμε κάθε φορά. Αυτάρκεια στο βαθμό του εφικτού μέσω της δικής μας αυτόνομης παραγωγής π.χ. οπωροκηπευτικών σε αστικούς κήπους και χειροποίητων κατασκευών όσων αντικειμένων π.χ. ρούχων, φαγητών, παιχνιδιών, δώρων χρειαζόμαστε αλλά και μπορούμε φυσικά. Αυτές είναι μόνο μερικές χρήσιμες και πρακτικές ιδέες από περισσότερες διεξόδους για την ομαλότερη προσαρμογή μας σε μία οικονομικότερη διαβίωση, εφόσον αλλιώς «δεν βγαίνει».

Δεν έχει καμία απολύτως σημασία αν θα στείλουμε τον μπάτλερ ή θα πάμε με τα ποδαράκια και το καλαθάκι μας ανά χείρας ή σπρώχνοντας το τσουλιστό μας καροτσάκι λαϊκής για να ψωνίσουμε τα απαραίτητα. Μας αφορά όλους αδιακρίτως!

ΣΑΠΦΩ Χ. ΣΑΚΚΗ

Πείτε μας τη γνώμη σας
5Τέλειο0Καλό0Αστείο0Wow0Λυπηρό0Κακό

0 Σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.