Που πας… χωρίς e-shop… «στ’ αγκάθια»!;

Όταν το “touch screen” κινητό έχει γίνει τουλάχιστον από δεκαετίας κυριολεκτικά η προέκταση της παλάμης σου, και μπορείς μέσω αυτού ακόμη και να εργαστείς, που πας εσύ ως αναπτυσσόμενη επιχείρηση να επιβιώσεις χωρίς ψηφιακή παρουσία στον ανταγωνισμό; Πώς θα διεκδικήσεις τμήμα της αγοραστικής πίτας χωρίς «πρόσωπο», και πιο συγκεκριμένα χωρίς ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop); Όλα είναι σχετικά βέβαια. Εξαρτάται πάντα από το είδος του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρεις, σε ποια γεωγραφική αγορά-στόχο προσανατολίζεσαι, σε ποιο προφίλ καταναλωτή απευθύνεσαι και φυσικά ποιοι είναι οι αναπτυξιακοί σου στόχοι για το μέλλον της επιχείρησης.

Ο ενημερωμένος καταναλωτής πάντως προσελκύεται, κατά τη γνώμη μου, από την ευκολία και την αμεσότητα της αγοράς που επιθυμεί να πραγματοποιήσει. Πολλοί είμαστε οι «τεμπέληδες» που δυσανασχετούμε να χάνουμε πολύτιμο χρόνο σε μετακινήσεις για «σούρτα-φέρτα» και δοκιμές στα μαγαζιά, ενώ παράλληλα αγανακτούμε να κουβαλάμε τις βαριές σακούλες με τα ψώνια και να ξεθεωνόμαστε! Έλεος, δηλαδή!

Επίσης ο σύγχρονος καταναλωτής θέλει οπωσδήποτε να κάνει με την ησυχία του την έρευνα αγοράς του και να καταλήξει από μόνος του σε αυτό που τον καλύπτει αποτελεσματικότερα, χωρίς να έχει πάνω από το κεφάλι του τον εκάστοτε πιεστικό πωλητή! Τα e-shop λοιπόν των επιχειρήσεων εξυπηρετούν και καλύπτουν και αυτή την απαίτηση των καταναλωτών, εξοικειωμένων πλέον στην πλειοψηφία τους με το ψηφιακό περιβάλλον. Μάλιστα προκαταβολικά προβαίνουν σε έρευνα αγοράς μέσα από εξειδικευμένες ηλεκτρονικές πλατφόρμες σύγκρισης τιμών, που είναι ευρέως γνωστές. Ευτυχώς άλλωστε τα πιο επιτυχημένα e-shop διαθέτουν εξαιρετικό φωτογραφικό υλικό υψηλής ανάλυσης και ακριβέστατες οδηγίες μεγεθολογίου για να σερφάρεις άνετα και να κάνεις τις αγορές σου.

Συνοψίζοντας υποστηρίζω ότι η επένδυση κεφαλαίου για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι μία δαπάνη που θα αποσβεστεί τάχιστα, καθώς θα επιτρέψει σε μεγαλύτερο τμήμα του καταναλωτικού κοινού να γνωρίσει την επιχείρηση άμεσα και μαζικά ανεξαρτήτως γεωγραφικών περιορισμών. Παράλληλα θα ικανοποιήσει τον πελάτη με την παροχή διαφόρων διευκολύνσεων, όπως π.χ. δωρεάν αποστολής προϊόντων, δυνατότητας επιστροφής για αλλαγή χωρίς χρέωση, ποικιλίας επιλογών για την πληρωμή, πραγματοποίησης της αγοράς σε χρόνο on-demand, κλπ.

ΣΑΠΦΩ Χ. ΣΑΚΚΗ

 

Πείτε μας τη γνώμη σας
6Τέλειο0Καλό0Αστείο0Wow0Λυπηρό0Κακό

0 Σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.