Η Meta ανακοίνωσε σήμερα ότι θα αρχίσει να προσφέρει συνδρομές επί πληρωμή για το Facebook και το Instagram, τις δύο δημοφιλείς ψηφιακές υπηρεσίες της, εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης από τον επόμενο μήνα.

Όσοι επιλέξουν να πληρώνουν τη μηνιαία συνδρομή, δεν θα χρησιμοποιούνται τα προσωπικά τους δεδομένα για αποστολή στοχευμένων διαφημίσεων, ενώ όσοι δεν θελήσουν να πληρώσουν, θα εξακολουθούν να συλλέγονται τα προσωπικά δεδομένα τους για να τροφοδοτήσουν το κερδοφόρο διαφημιστικό μοντέλο της Meta.

Οι χρήστες θα μπορούν να πληρώνουν μεταξύ 9,99 και 12,99 ευρώ το μήνα, ανάλογα με το αν θέλουν να έχουν πρόσβαση στις συνδρομές τους, είτε μέσω του διαδικτύου, είτε μέσω των smartphone τους. Τα τέλη αυτά θα επιτρέψουν στους χρήστες να έχουν πρόσβαση τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram. Ένας εκπρόσωπος της εταιρείας αρνήθηκε να σχολιάσει πότε ακριβώς η προσφορά συνδρομής θα ήταν διαθέσιμη μέσα στον Νοέμβριο.

Η εξέλιξη αυτή προέκυψε, καθώς η Meta αντιμετώπισε αντιδράσεις από τις ρυθμιστικές αρχές, τους νομοθέτες και τα δικαστήρια του μπλοκ των 27 χωρών σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποίησε τα προσωπικά δεδομένα των ανθρώπων για την υλοποίηση της υπηρεσίας της προβολής εξατομικευμένων διαφημίσεων. Το καθεστώς απορρήτου της ΕΕ έχει καταστήσει ολοένα και πιο δύσκολο για τις εταιρείες να συλλέγουν τις προσωπικές πληροφορίες των χρηστών χωρίς τη ρητή συγκατάθεσή τους για τον τρόπο με τον οποίο αυτές θα αξιοποιηθούν στη συνέχεια.

Η εταιρεία δήλωσε ότι θα κυκλοφορήσει τις συνδρομές αυτές μόνο εντός της ΕΕ, του ευρύτερου Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου και της Ελβετίας. Οι συνδρομές δεν θα είναι διαθέσιμες σε άτομα εκτός αυτών των περιοχών και χωρών.

Επίσης ανακοίνωσε σήμερα ότι σταματάει προσωρινά όλες τις διαφημίσεις που προβάλλονται σε ανηλίκους εντός της ΕΕ, του ΕΟΧ και της Ελβετίας, ξεκινώντας από την εβδομάδα της 6ης Νοεμβρίου. Η παύση αυτή έρχεται εν μέσω νομικής αβεβαιότητας σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα των παιδιών για να τα στοχεύσουν στο διαδίκτυο .

Κατά τη γνώμη μου το γεγονός αυτό θα επηρεάσει σημαντικά το χώρο της ψηφιακής διαφήμισης και κατά συνέπεια και την καταναλωτική συμπεριφορά μερίδας των χρηστών αυτών των εφαρμογών, ειδικά όσων μέχρι σήμερα ψώνιζαν με έναυσμα τις στοχευμένες διαφημίσεις που προβάλλονται μέσα από τα social media και περνούν από τη ροή των ενημερώσεών τους. Αναμένουμε λοιπόν με αγωνία να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το μέλλον του συγκεκριμένου κλάδου αλλά και το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω των social media ενόψει των τρεχουσών εξελίξεων.

ΣΑΠΦΩ Χ. ΣΑΚΚΗ

 

Πηγή

https://www.politico.eu/article/facebook-and-instagram-to-offer-subscriptions-in-europe/?utm_medium=social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR2gSb2482YpXyoUgT9jKz-8CELV51dbiMlf9WHmoG4majzTTZcD8sFq7q4

Πείτε μας τη γνώμη σας
6Τέλειο2Καλό0Αστείο0Wow0Λυπηρό1Κακό

0 Σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.